DINKIRKE.NO - Besøksstatistikk pr. 13/6-03

Rundt 12. juni 2003 rundet dinkirke.no 1400 besøk siden oppstarten høsten 2002. Besøkstallene varierer i perioder, men vi kan registrere at det fortsatt er mange som er innom våre sider.

I forbindelse med den nært forestående sommerferien vil aktiviteten fra dinkirke.no sin side minke betraktelig samtidig som vi forventer at folk er ute eller på ferie, i steden for å sitte inne foran pc'en, og dermed vil også besøkstallene minke i sommermånedene.

Uansett her er en kort oppsummering av tørre tall og fakta fra besøkstallene til dinkirke.no.

dinkirke.no er stadig i utvikling og vekst. Har du noen tips eller forslag, send dem gjerne inn til oss her.

Vi takker for alle som har vært innom våre sider og håper dere fortsatt vil besøke oss på dinkirke.no.

Tall og fakta

Totalt antall besøk pr. 13.06.2003 1404
Høyeste i løpet av en dag 33
Laveste i løpet av en dag 0